1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...
فرق هتل all با uall چیست؟
11 ژوئن

فرق هتل all با uall چیست؟

فرق هتل all با uall چیست؟

 

فرق هتل all با uall چیست این سوالی است که شاید برای همه اتفاق بیفتد. تا به حال به این فکر کردید که اگر می شد بدون کیف پول خود به رستوران هتل ها بروید چقدر عالی می شد؟ تصور کنید که یک تور مسافرتی به آنتالیا شامل بلیط هواپیما و هتل ۵ ستاره یوآل گرفتید، بهترین قسمت این سفر این است که زمانی که وارد این هتل ها می شوید لازم نیست نگران هزینه های غذا باشید! چون هزینه همه این ها را در هنگام خرید تور و رزرو هتل پرداخت کرده اید. اگر می خواهید فرق هتل های all و uall را بدانید در ادامه با ما همراه باشید.

هتل های all چه ویژگی هایی دارند؟

هتل های (all inclusive) معمولا امکانات تفریحی خیلی خوبی دارند و می توانید بدون گشت و گذار در شهر، در خود هتل سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید. جذابیت های این هتل ها را که ببینید دیگر دلتان نمی خواهد از این هتل ها بیرون بروید، فضای لوکس و امکاناتی مثل استخر، باشگاه، ساحل اختصاصی، پارک آبی و … چنان شما را سرگرم می کند که دیگر قید گشت زدن های شهری را می زنید و در هنگام تمام وعده های غذایی در خود هتل هستید! در هنگام صبحانه، ناهار و شام به رستوران می روید و هر غذا و خوراکی که دوست داشتید را به طور رایگان میل می کنید .

هتل های یوال

رایگان بودن غذاهای این هتل ها فقط محدود به غذاهای اصلی نیست بلکه هر میان وعده ای شامل چای، کیک، شیرینی و … هم کاملا رایگان است. اگر از گردشگرانی هستید که دوست دارید در مدت سفر بیشتر در هتل بمانید و استراحت کنید و حوصله ماجراجویی و گشت زدن در شهر را ندارید این هتل انتخاب مناسبی برایتان است .

هتل های all را بیشتر می توانید در مناطق ساحلی و ریزورت ها پیدا کنید شهرهایی مثل آنتالیا و کوش آداسی هتل های all و Uall زیادی دارند. تنها محدودیتی که در خوردن غذاهای مختلف در این هتل ها دارید این است که فقط تا ساعتی مشخصی از شب فرصت دارید تا از این غذاهای رایگان استفاده کنید و بعد از آن اگر هوس غذا خوردن کردید باید هزینه پرداخت کنید. اما نگران نباشید برای شما که علاقه به غذا خوردن در نیمه های شب دارید هم انتخاب دیگری وجود دارد: هتل های uall ، که در ادامه درباره آن ها صحبت می کنیم گزینه مناسب دیگری برای شماست.فرق هتل all با uall چیست؟

هتل های uall چه ویژگی هایی دارند؟

همه امکاناتی که در هتل های all وجود دارد در هتل های (Ultra Inclusive) هم هست ، با این تفاوت که در هتل های uall به صورت ۲۴ ساعته می توانید از غذا و خوراکی های رایگان لذت ببرید. این هتل ها حداکثر مهمان نوازی خود را به شما نشان می دهند و هر وقت که بخواهید با خوراکی های خوشمزه خود از شما پذیرایی می کنند. به غیر از غذا، بعضی از دیگر خدمات این هتل ها هم رایگان است.

شما در واقع در لحظه ای که این هتل ها را رزرو می کنید هزینه های مربوط به خورد و خوراک خود را هم پرداخت می کنید و دیگر لازم نیست که برای آن ها هزینه ای جداگانه بدهید.

اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *