1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 رای, میانگین: 4,00 از 5)
Loading...

سیاست حفظ حریم شخصی کاربران

هریک و تمام اطلاعات مربوط به هویت افراد که از طریق این وب سایت جمع آوری می گردد توسط سایت “ZCharter” صرفا برای اهداف تماس استفاده می شوند.
ما در موارد معدود با مشتریان خود تماس حاصل می نماییم تا آنها را از پیشنهادات ویژه و ویژگی های جدید موجود در وب سایت خود مطلع نماییم. شما هر زمان که مایل باشید می توانید خود را از لیست تماس ما حذف نمایید.
اطلاعات جمع آوری شده توسط سایت ” ZCharter” برای مراجعه آتی ضبط می گردد. هیچیک از اطلاعات جمع آوری شده به شخص ثالث ارائه/فروخته/اجاره داده نمی شود و کاملا محرمانه باقی می ماند.
این اطلاعات صرفا برای ارسال اطلاعات درخواست شده و مهم به مشتریان و با هدف تحقیقات بازاریابی ما استفاده می گردد.
پرداخت از طریق کارت اعتباری و همچنین کارت های عضو شتاب جمهوری اسلامی ایران و مورد تائید بانک مرکزی می باشد که امنیت پرداخت شما را به عهده دارند.
تمامی خدمات سایت زدچارتر، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجعه مربوطه می باشند و فعالیت های سایت Zcharter مطابق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و دارای نماد اعتماد الکترونیکی از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد. که مورد تایید مرکز توسعه تجارت الکترونیکی نیز است.
تراکنش اطلاعاتی شما با سایت، بوسیله گواهی امنیت دیجیتال بین المللی “SSL= Secure Socket Layer” شرکت GlobeSSL می باشد، که تضمین کننده امنیت تبادل اطلاعات شما با ZCharter است.

اشتراک گذاری :