1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...
کدام یک از این ایرلاین ها را برای سفر انتخاب می کنید؟
7 فوریه

کدام یک از این ایرلاین ها را برای سفر انتخاب می کنید؟

کدام یک از این ایرلاین ها را برای سفر انتخاب می کنید؟

قبل از خرید بلیط لازم است بدانید که بهترین ایرلاین  ها از نظر غذا،راحتی، خدمه پرواز و… کدام است؟

بهترین ایرلاین های جهان

شکی نیست که پرواز می تواند بر روی کیفیت سفر شما بسیار تاثیرگذار باشد، اگر به مقصد خود برسید اما به دلیل درست نخوابیدن در هواپیما بداخلاق باشید چه اتفاقی می افتد؟و یا با غذاهای غیر قابل خوردن روبرو شده باشید.

می خواهیم شما را با پنج ایرلاین مهم دنیا آشنا کنیم که به مسیر سفر به اندازه مقصد آن اهمیت می دهند، با ما همراه باشید.

بهترین ایرلاین برای غذا

ایرنیوزلند در بین ۲۰ ایرلاین برتر جهان برای تمام سرویس هاست اما سرویس غذایی آن ها واقعا یک چیز دیگر است! حتی اگر در پروازهایی با کلاس اکونومی هم باشید باز هم می توانید منتظر میوه، سبزیجات و دیگر مواد غذایی تازه باشید. آیا کنجکاو هستید که بدانید در طول پرواز چه غذاهایی برای شما می آورند؟ می توانید به وبسایت آن ها بروید و درباره سرآشپزها و مشاوران تغذیه ای که به کار گرفته اند اطلاعاتی بدست بیاورید و منوهای نمونه را نگاه کنید، غذاهای پروازهای کلاس اکونومی آن ها شامل مرغ کاری و برنج باسماتی می باشد، اما بهترین قسمت ماجرا این است که برخلاف ایرلاین های دیگر لازم نیست برای غذا پول اضافه تری بدهید.

بهترین ایرلاین برای توقف های بین سفری

اگر با پرواز ترکیش سفر کنید و در استانبول توقف کوتاهی داشته باشید مطمئن باشید که در فرودگاه سرگردان نمی مانید، مدت توقف شما اگر بیش از ۶ ساعت طول بکشد فرصت این را دارید که به شهر بروید و گردشی کوتاه در این شهر زیبا داشته باشید این ایرلاین در تمام طول روز تورهای گردشگری برگزار می کند و می توانید بعضی از مکان های معروف شامل بازارها، مساجد و جاذبه ها را بببینید.

بهترین ایرلاین برای خدمه پرواز

امارات به دادن خدمات فوق العاده به مشتریان، هم در پروازی با کلاس اکونومی و هم در پروازی با کلاس تجاری، معروف است، این خدمه پرواز تا زمانی که شما سوار هواپیمای آن ها هستید به همه نیازهای شما پاسخی فوری می دهند، و مطمئنا وقتی سوار بر هواپیمای آن ها هستید نگرانی هایی از قبیل آب خواستن و خرابی صندلی نخواهید داشت آن ها هر کاری که از دستشان بر بیاید برای کمک به شما انجام می دهند و بهتر از همه این که در این پروازها می توانید صندلی هایی با کلاس تجاری را با قیمتی مناسب بردارید!

بهترین ایرلاین برای راحتی صندلی و ایمنی

هواپیمایی استرالیایی اخیرا، هم در راحتی و هم در ایمنی پرواز، بالاترین رتبه بندی را آورده است، این هوایپما هیچ حادثه منجر به مرگی نداشته . صندلی های این ایرلاین آنقدر بزرگ و راحت است که به راحتی می توانید لم داده و از سفر خود لذت ببرید.

بهترین ایرلاین برای هزینه های چمدان

هواپیمایی آلمانی لوفت هانزا خدمت رسانی عالی در تمام زمینه ها دارد اما در چند سال اخیر با کاهش بودجه دیگر در بین ۱۰ ایرلاین برتر جهان در همه خدمات قرار ندارد، اما چیزی که درباره این شرکت اهمیت دارد هزینه های چمدان آن است، اگر با این هواپیما پرواز داشته باشید همیشه یک کیف را رایگان چک کرده و یک کیف را هم رایگان حمل می کنند و نرخ چک کردن کیف دوم بستگی به مسیر پرواز شما دارد و قیمت آن ارزان است.

اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *