1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 رای, میانگین: 4,00 از 5)
Loading...
نحوه سوار شدن هواپیما
14 آگوست

نحوه سوار شدن هواپیما

آموزش نحوه سوار شدن هواپیما

تعیین شماره صندلی :

تعیین شماره صندلی در داخل هواپیما در هنگام مراجعه به گیشه شرکت های هواپیمایی در فرودگاه جهت کنترل انجام می گیرد. بلیط خود را جهت تعیین شماره صندلی و دریافت کارت سوار شدن به هواپیما ، به مسئولین تحویل دهید و پس از آن در حفاظت از کارت سوار شدن به هواپیما و بلیط خود دقت فرمایید . لطفاً در داخل هواپیما در صندلی تعیین شده بنشینید.

در کلیه پروازهای داخلی و بین المللی کشیدن سیگار ممنوع است .

زمان حضور در فرودگاه :

زمان خاتمه پذیرش مسافر در پروازهای خارجی ۴۵ دقیقه قبل از پرواز و در پروازهای داخلی ۲۰دقیقه قبل از پرواز است. بنابراین توصیه می کنیم در پروازهای بین المللی حداقل ۳ ساعت و در پروازهای داخلی یک ساعت قبل از پرواز به فرودگاه مراجعه نمایید.

پس از اتمام امور مربوط به کنترل بلیط و دریافت کارت سوار شدن به هواپیما، برای ورود به سالن انتظار، بلیط و کارت سوار شدن خود را همراه گذرنامه (در پروازهای بین‌المللی) و شناسنامه یا کارت شناسایی (در پروازهای داخلی در صورت درخواست) به مأمورین کنترل ارایه دهید.

بازرسی نهایی، به منظور حفظ ایمنی پروازها انجام می‌شود. در آخرین مرحله تشریفات فرودگاهی و قبل از ورود به سالن انتظار، قسمت بازرسی نهایی قرار دارد .

به منظور حفظ ایمنی پرواز کلیه لوازم همراه شما در این قسمت بازرسی می‌شود. پس از آن وارد سالن انتظار خواهید شد که در این مرحله با اعلام شماره پرواز و مقصد از طریق بلندگوها برای سوارشدن به هواپیما راهنمایی خواهید شد. در آخرین مرحله و هنگام خروج از درب‌های خروجی برای سوارشدن به هواپیما، مسئولین شرکت هواپیمایی از قسمت خدمات فرودگاهی با کنترل مجدد مدارک پروازی شما (ویزا و گذرنامه) بخشی از کارت سوار شدن به هواپیما را از آن جدا کرده و بخشی از آن را نیز در اختیار شما قرار می‌دهند که بر اساس آن مهمانداران پرواز در داخل هواپیما شما را جهت استقرار در صندلی خود راهنمایی خواهند نمود.

به امید انجام پروازی راحت و ایمن برای شما

اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *