1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...
قوانین بار مسافر در هواپیمایی آسمان
24 آوریل

قوانین بار مسافر در هواپیمایی آسمان

بار همراه مسافر در کابین

مسافر می‌تواند در کیف‌دستی خود، وسایل شخصی، پول، جواهرات، اقلام با ارزش و مدارک را همراه خود به داخل کابین هواپیما ببرد. بردن وسایل شکستنی، تیز و بُرنده و همین‌طور تمام لوسیون‌ها و کرم‌های آرایشی که حجم آن‌ها بیش از ۱۰۰ میلی‌لیتر باشد، به داخل کابین هواپیما ممنوع است.

انتقال مواد غذایی از جمله بسته‌های منجمد گوشت و سبزیجات، مواد روغنی، مواد اسیدی مثل آبلیمو و مواد چسبنده مثل خرما، عسل و مربا به داخل کابین ممنوع است.

ابعاد ساک دستی همراه مسافر باید طوری باشد که به راحتی در محفظه‌ مخصوص بالای سر مسافر جا شود. این ابعاد نباید از ۵۶ سانتی‌متر طول، ۴۵ سانتی‌متر عرض و ۲۵ سانتی‌متر ارتفاع بیشتر باشد و مجموع ابعاد هم نباید از ۱۱۵ سانتی‌متر تجاوز کند. حداکثر میزان وزن مجاز بار داخل کابین برای مسافران کلاس عادی ۵ کیلوگرم است و هر مسافر تنها می‌تواند یک بسته همراه خود به داخل کابین هواپیما ببرد.

توجه: خطوط هواپیمایی از جمله شرکت هواپیمایی آسمان، هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال مفقود شدن اقلام با ارزش (جواهرات، وجه نقد، مدارک شناسایی و…) در جامه‌دان‌های پذیرششده ندارند؛ بنابراین توصیه می‌شود یا وسایل با ارزش را همراه خود در کیف‌دستی به داخل کابین ببرید و یا با مراجعه به واحد پذیرش بار، اقلام خود را بیمه نمایید.

حمل حیوان: بر اساس مقررات سازمان هواپیمایی کشوری، ورود حیوان زنده به داخل کابین هواپیما ممنوع است. حمل حیوان زنده در داخل انبار بار هواپیما و بر اساس مقررات یاتا صورت می‌گیرد و علاوه بر آن، قوانین دولت کشورهای مقصد و ترانزیت نیز قبل از سفر باید مد نظر قرار گرفته شود. لازم به ذکر است که حمل حیوانات زنده، مستلزم پرداخت هزینه است.

خرید بلیط هواپیما

اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *