1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (3 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...
خرید اینترنتی بلیط هواپیما
26 آوریل

خرید اینترنتی بلیط هواپیما

خرید اینترنتی بلیط هواپیما از سریع‌ترین و مطمئن‌ترین شیوه‌های خرید بلیط برای سفرهای هوایی است که این‌روزها و با رشد سریع تکنولوژی و فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات، جایگاه متفاوتی را در بین اهل سفر به خودش اختصاص داده است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما، نه تنها از اتلاف وقت جلوگیری می‌کند، بلکه امنیت خرید را هم تامین کرده و بلیط مورد نظر شما را در سریعترین زمان ممکن به دست‌تان می‌رساند. اما چرا خرید اینترنتی بلیط هواپیما را باید همه جوره به خرید آفلاین آن ترجیح داد؟

خرید اینترنتی بلیط هواپیما
خرید اینترنتی بلیط هواپیما

۱ – برنامه‌ریزی برای سفرهای غیرمنتظره

خیلی وقت‌ها شرایط کاری و جریان‌های زندگی به سمتی پیش می‌رود که اتفاقات غیرمنتظره‌ای پیش می‌آیند که شما را را مجبور به سفرهای ناگهانی کنند: مثلا یکی از اقوام به کمک حضوری شما احتیاج دارد و شما باید خودتان را هرچه سریع‌تر به او که در شهر یا کشور دیگری زنده‌گی می‌کند برسانید، ماموریت کاری ویژه‌ای برایتان پیش می‌آید و باید در اسرع وقت بار سفر را ببندید و اتفاقاتی از این دست که پیش می‌آیند دیگر زمانی برای گشتن در آژانس‌های هواپیمایی برایتان باقی نمی‌گذارند. در چنین مواقعی، بهترین گزینه، خرید اینترنتی بلیط هواپیما است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما، این‌روزها و با روی کار آمدن وب‌سایت‌های خارجی، در اقصی نقاط جهان، به روتین سفرهای هوایی تبدیل شده است، اما این فرآیند مدت کمی است که در ایران شروع شده و جالب این‌جاست که کم‌کم دارد جایگاه خودش را در بین مردم پیدا می‌کند. درست است که این صنعت با آغاز فعالیت‌اش، عده‌ای را شگفت‌زده و البته عده‌ی دیگری را نا امید کرد، اما همیشه در دل بلبشوهایی که در چنین مواقعی رخ می‌دهد، کسب و کارهای مشتری مدار و سالم، گلیم خودشان را از آب گل‌آلودِ ایجاد شده، به هر سختی‌ای که شده بیرون می‌کشد. این موضوع در مورد خرید اینترنتی بلیط هواپیما هم مطرح است. چطور؟

از زمانی‌که خرید اینترنتی بلیط هواپیما باب شد، وب‌سایت‌های زیادی به‌صورت قانونی و یا غیرقانونی شروع به فعالیت در زمینه‌ی خرید و فروش بلیط هواپیما به‌صورت آنلاین کردند. در این بین، مشتریان و خریدارانی که چندان در این مورد آگاهی و تجربه نداشتند، در دام عده‌ای سودجو گرفتار شده و مثلن بلیط هواپیما را به مقصد مورد نظرشان می‌خریدند و بعد دیگر نه از بلیط خبری می‌شد و از نه از سفر هوایی و نه از آژانس و وب‌سایتی که از آن بلیط هواپیما را خریده بودند. اما این موضوع نباید مانعی بشود برای اینکه شما به عنوان یک کاربر و در وهله‌ی اول یه مسافر، از سفر ناگهانی خودتان باز بمانید؛ به همین دلیل هم در این میان، سامانه‌ای تمام قد ایستاده تا شما را در موقعیت‌های غیرقابل پیش‌بینی حمایت کند و خرید اینترنتی بلیط هواپیما را برای شما به فعالیت دل‌چسب و سریع و مطمئنی تبدیل کند، تا این‌که دردسر خرید اینترنتی بلیط هواپیما را با هر سفری، به شما یادآوری کند. این سامانه چیزی نیست جز سامانه هوشمند “زذچارتر”

۲ – آگاهی کامل از همه‌ی فرآیندهای خرید بلیط هواپیما

زمانی‌که خرید اینترنتی بلیط هواپیما را به سایر شیوه‌های خرید بلیط هواپیما ترجیح می‌دهید، نه تنها دیگر خیالتان بابت سفرهای غیر منتظره راحت می‌شود، بلکه از این‌که در همه‌ی مراحل خرید اینترنتی بلیط هواپیما، شرکت دارید هم، احساس امنیت و اطمینان بیش‌تری بهتان دست می‌دهد. به این ترتیب، شما نه تنها امکان دخالت مستقیم در انتخاب ساعت حرکت و ایرلاین را دارید، بلکه می‌توانید پرواز را برای داشتن کلاس‌های پروازی دیگر هم جستجو کنید و به این ترتیب، بی‌خود و بی‌جهت در فرآیند خرید اینترنتی بلیط هواپیما، احساس نمی‌کنید که خریدی با قیمت بالاتر به شما تحمیل شده است.

از طرف دیگر، شما می‌توانید بر اساس این‌که تجربه‌ی سفر با کدام خط هوایی برایتان لذت‌بخش‌تر بوده، ایرلاین مورد نظرتان را انتخاب کنید و به این ترتیب، فرمان خرید اینترنتی بلیط هواپیما دو دستی تقدیم شما خواهد بود. خودتان می‌توانید سر فرصت، تمام احتمالات و تمام پروازهای موجود را جستجو کنید و حتی در فرآیند پرداخت هم، خیالتان راحت باشد که تیم پشتیبانی زدچارتر، از تراکنش شما پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید با خیال راحت، در صورت بروز هرگونه مسئله‌ای، با این تیم تماس بگیرید تا آن‌ها به موضوع رسیدگی کنند.

۳ – سریع و بی‌دردسر

یکی از مزیت‌های واضح و حسابی روشن خرید اینترنتی بلیط هواپیما این است که شما فرآیندی که در حالت آفلاین و معمول آن، مدت‌زمانی نزدیک به یکی دو ساعت از وقت شما را خواهد گرفت که بخش زیادی از آن را هم در رفت و آمد هستید، می‌توانید در چند دقیقه انجام بدهید. از زمانی‌که وارد سامانه می‌شوید، تا زمانی‌که پرواز مورد نظرتان را پیدا می‌کنید، تا پرداخت کردن و دریافت بلیط، فقط و فقط چند دقیقه زمان خواهد برد و بس. این یعنی همان سرعتی که با روی کار آمدن سامانه‌های آنلاین خرید و فروش، به فرآیند خرید افراد اضافه شد و در وقت و انرژی افراد هم صرفه‌جویی می‌کند.

حساب کنید که اگر در اتاق‌تان نشسته باشید و فکر کنید که حالا شرایط برای عملی کردن به فکر سفری که ماه‌ها برایش برنامه‌ریزی کرده‌ بودید، مساعد است و می‌توانید همین حالا، تا فرصت هست، بلیط هواپیما را بخرید، چه مسیری راحت‌تر از خرید اینترنتی بلیط هواپیما پیش پایتان قرار دارد؟ خصوصا این‌که سامانه‌ای مثل زذچارتر، سازگار با تلفن همراه هم هست و به همین دلیل، شما حتی با تلفن همراه‌تان هم می‌توانید فرآیند خرید اینترنتی بلیط هواپیما را طی کنید و از خریدتان هم لذت ببرید.

۴ – خرید اینترنتی بلیط هواپیما – خارجی و داخلی

یکی از مهم‌ترین خدماتی که زدچارتر در اختیار کاربران قرار داده است، ارایه‌ی بلیط داخلی و خارجی در کنار هم است. این سیستم امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما چه داخلی و چه خارجی را برای کاربران فراهم کرد. به این ترتیب، شما این امکان را دارید که در هر زمانی که بخواهید، و با هر دستگاهی که در دست دارید، خرید اینترنتی بلیط هواپیما را کلید بزنید. از آ‌ن‌جایی که امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما – خارجی در ایران، به‌تازگی راه‌اندازی شده، بسیاری تصور می‌کنند که به دلیل تازه بودن این امکان، نباید انتظار داشت که آنقدر کامل باشد که همه‌ی مراحل خرید، خصوصا پرداخت را هم بتوان آنلاین و با کارت‌های بانکی عضو شبکه‌ی شتاب انجام داد! اما این‌طورها هم نیست.

در سامانه‌ی زدچارتر، شما مکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما به مقصدهای پر طرفدار خارجی را، به‌صورت تمام آنلاین دارید! به این ترتیب که شما می‌توانید با استفاده از کارت‌های عضو شبکه‌ی شتاب، فرآیند پرداخت را انجام بدهید و از آن‌جایی که تراکنش‌های مالی در خرید اینترنتی بلیط هواپیما – خارجی بسیار بالا هستند، تیم پشتیبانی زدچارتر، کارآزموده و حرفه‌ای، پشتیبان تراکنش‌های مالی شما در خرید اینترنتی بلیط هواپیما – خارجی هستند و شما می‌توانید با خیال راحت، با کارت‌هایی که در دست دارد و فقط به شرط عضو شبکه‌ی شتاب بودن‌شان، خرید اینترنتی بلیط هواپیما را به هر مقصدی در جهان، انجام بدهید.

۵ – روزهای تعطیل را دریابید!

از آن‌جایی که بعضی وقت‌ها، ضرورت خرید بلیط هواپیما در روزهای تعطیل، به دلیل باز نبودن آژانس‌های هواپیمایی، با مشکل مواجه می‌شود، خرید اینترنتی بلیط هواپیما این مشکل را حل کرده و شما می‌توانید در روزهای تعطیل و خارج از ساعات اداری آژانس‌های هواپیمایی هم، فرآیند خرید اینترنتی بلیط هواپیما را انجام بدهید و نگران نباشید که روزی که سفری برای ذشما پیش آمده است، روز تعطیل است و یا این‌که، حالا که شما باید بلیط هواپیما بخرید، خارج از ساعات اداری بوده و آژانس‌های هواپیمایی بسته هستند.

یک‌جورهایی خرید اینترنتی بلیط هواپیما، شما را هیچ‌وقت پشتِ درِ بسته نگه نمی‌دارد و به همین دلیل هم هست که این روزها، طرفداران مخصوص به خودش را هم پیدا کرده است. در دسترس بودن، آن هم این روزها که برای بهره‌مند شدن از بعضی خدمات، باید ساعت‌ها در صف‌های واقعی و مجازی منتظر ماند، مسئله‌ای نیست که بشود به راحتی آن را نادیده گرفت. خرید اینترنتی بلیط هواپیما از سامانه‌ای مطمئن، دقیقن همان چیزی است که تمامی نکات مثبت یک خرید آسان و بی‌دردسر را در خودش یک‌جا داشته و خیال شما را از بابت همه‌ی مشکلات خرید آفلاین و حضوری بلیط هواپیما راحت می‌کند. شما فقط و فقط، با چند کلیک ساده می‌توانید با خرید اینترنتی بلیط هواپیما، برنامه‌ی سفرتان را کلید بزنید. پس چرا این کار را نکنید؟

خرید اینترنتی بلیط هواپیما

اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *